فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله یادگیری

اختصاصی از فی دوو دانلود مقاله یادگیری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله یادگیری


دانلود مقاله یادگیری

 

مشخصات این فایل
عنوان:  یادگیری
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعدادصفحات : 14

این مقاله در مورد یادگیری می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر ازمقاله  یادگیری

منظور از تغییر رفتار در اثر تجربه ، تغیراتی است که در اثر برخورد و تعامل فرد با محیط در طرز تفکر ، عادتها ، تمایلات و اطلاعات وی روی می دهد همان که ملاحظه می شود در این تعریف به نقش تجربه و فعالیت یادگیرنده در جریان یادگیری اهمیت داده شده است در نتیجه نقش علم در فرایند تدریس به کمک یادگیرنده است تا بتواند تغییرات مطلوب را در رفتار خود بوجود آورد .معلم می کوشد شرایطی فراهم آورد که دانش آموزان به طور فعال در جریان ...(ادامه دارد)

 اشاره
یادگیری مشارکتی راهبرد تدریس موفق در گروههای کوچک است . در این روش هر یک از دانش آموزان با سطوح توانایی متفاوت ، گونه های متمایزی از فعالیتهای یادگیری را در راستای بهبود فهم خود به کار می برند . هر یک از اعضای گروه نه فقط در برابر یادگیری آموخته ها مسئولند ، بلکه برای کمک به یادگیری هم گروهی های خود نیز احساس مسئولیت می کنند . بنابراین ، نوعی ...(ادامه دارد)

ویژگیهای  فرهنگی یادگیری مشارکتی
کوشش های مشارکتی به رقابت های مشترکی در راستای سود متقابل منتج می شود ، به طوری که همه اعضای گروه :
 از تلاش های دیگران سود می برند ( موفقیت شما برای من مفید است و موفقت من برای شما ) .( تشخیص می دهند که تمام اعضای گروه در سرنوشت مشترکی سهیم اند ( یا همه با هم غرق می شویم یا همه با هم نجات می یابیم ) . می دانند که عملکرد یک شخص به طور متقابل بر عملکرد خود او و اعضای...(ادامه دارد)

ضرورت استفاده از یادگیری مشارکتی
پژوهش ها نشان داده است که فنون یادگیری مشارکتی :
یادگیری دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی شان را ارتقا می بخشد .
قدرت حافظه ی دانش آموزان را افزایش می دهد .
رضایت دانش آموزان از تجارب یادگیری را تقویت می کند ....(ادامه دارد)

عناصر یاد گیری
صرفاً در شرایط خاص ممکن است تلاش های مشارکتی نتایجی بیش از کوشش های فردی و رقابتی به بار آورد . این شرایط عبارتند از :
1- وابستگی گروهی مثبت
برای موفقیت گروه تلاشهای همه ی اعضای گروه لازم و ضروری است .
به سبب نقش یا و ظیفه و مسئولیت ، هر یک از اعضاء سهم مستقلی برای ایجاد کوشش مشترک دارند .
2-  تعامل چهره به چهره ( تقویت موفقیت دیگران )
توضیح شفاهی نحوه  ی حل مسأ له
آموختن دانش خود به دیگران
بررسی درک و فهم خود
بحث در باره مطالب آموخته شده 
مرتبط کردن یادگیری های کنونی با آموخته های قبلی .
3- مسئولیت فردی و گروهی ( سربار دیگران نبودن )
اندازه گروه را کوچک نگه دارید ؛ زیرا در گروههای کوچکتر مسئولیت ...(ادامه دارد)

فهرست مطالب  مقاله یادگیری

نخست به بررسی آموزش و پرورش پیشرو می پردازیم
ضرورت استفده از یادگیری مشارکتی
مقدمه
اشاره
ویژگیهای  فرهنگی یادگیری مشارکتی
عناصر یادگیری


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله یادگیری

دانلود مقاله اماکن دیدنی کرمانشاه

اختصاصی از فی دوو دانلود مقاله اماکن دیدنی کرمانشاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله اماکن دیدنی کرمانشاه


دانلود مقاله اماکن دیدنی کرمانشاه

 

مشخصات این فایل
عنوان:اماکن دیدنی کرمانشاه
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 56

این مقاله در مورد اماکن دیدنی کرمانشاه می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله اماکن دیدنی کرمانشاه

شکارچیان
بر دامنه کوه بیستون و برفراز سر تندیس هرکول ، غاری دیده می شود که به « غار شکارچیان» معروف است. این را در سال 1949 م. پروفسور کارلتون کون باستان شناس امریکایی و متخصص رشته پیش از تاریخ در دانشگاه فیلادلفیا بررسی کرد. به عقیده وی این غار در دوره های مختلف از جمله دوره جمع آوری غذا، دوره کشاورزی، دوره تئولیتیک و دوره های تاریخی دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. غار شکارچیان بیستون، غار کوچکی است که بیش از شش نفر نمی تواند به راحتی در آن جای گیرد. بدون تردید شکارچیان می توانستند برای مدتی طولانی به راحتی در این غار زندگی کنند. اینگونه بنظر می رسد که این غار پیش از اینکه پناهگاه باشد، مخفی گاه برای زندگانی شکارچیان بوده است؛ زیرا موقعیت مکانی غار به گونه ای است که تا به آن نزدیک نشوی دیده نمی شود. پروفسور کارلتون کوه معتقد است جلگه بیستون در گذشته دور پرآب تر و حاصلخیز تر بوده و به همین دلیل چراگاه وسیعی برای حیوانات محسوب می شد. اقوامی که در این جلگه وسیع به ....(ادامه دارد)

غار مرآفتاو
این غار در نزدیکی غار مر تاریک واقع شده ، 26 متر عمق دارد و دهانه آن به سمت شمال شرقی است. دهانه غار حدود شش متر ارتفاع دارد و به تدریج از ارتفاع آن کاسته می شود تا جایی در انتهای آن به دو متر می رسد. دالان اصلی حدود 160 متر مربع مساحت دارد و در بیشتر قسمت های آن کف سنگی غار دیده می شود. یک پشته استالاگمیتی در انتهای غار دیده می شود که دالان اصلی را از بخش انتهایی جدا می کند. دو دهلیز کم عرض در پایین این پشته وجود دارد که تنها راه های بخش انتهایی غار است؛ بخش انتهایی حدود 18 متر عمق و حدود 60 متر مربع مساحت دارد و ارتفاع سقف آن کمتر از یک متر است. ....(ادامه دارد)

کتیبه داریوش
در 30 کیلومتری شرق کرمانشاه و در ارتفاع صد متری، بر روی صخره ای کتیبه داریوش دیده می شود. چشمه بیستون محل اطراق کاروان ها در دوران های مختلف بوده است ؛ به همین دلیل بسیاری کتیبه داریوش را دیده اند و شرحی از آن در سفرنامه ها یا خاطراتشان نوشته اند. از قدیم ترین آثار درباره این نوشته، گفته های دیو دور سس سیسیلی است که در قرن اول پیش از میلاد ، این حجاری را به الهه سمیرامیس و صد نیزه داری که اطرافش را گرفته اند نسبت داده و گفته است: به دستور سمیرامیس در زیر نقش برجسته نوشته ای با حروف سریانی نقل کرده اند. دیودور با تکیه بر نوشته کتزیاس چین آورده است که : صخره مکان مقدسی بوده و به زئوس خدای بزرگ ایرانیان تعلق داشته است.
ایزیدور خاراکسی جغرافی نویس باستان، درباره راه کاروان رویی که از شرق بابل تا مرزهای خاوری امپراطوری ....(ادامه دارد)

نقش برجسته میتریدات دوم اشکانی
در بیستون اثر یادگاری از میترات دوم موجود است که به دلایل تاریخی و باستان شناسی سزاوار است مطالعه شود؛ گرچه وضع نگهداری آن اکنون چندان خوب نیست. این بنای یادگاری در حد فاصل بین هرکول و کتیبه داریوش حجاری شده است. متاسفانه کتیبه داریوش حجاری شده است. متاسفانه کتیبه شیخ علیخان زنگنه مقداری از این نقش را محو کرده است ولی هنوز می توان در طرف چپ آن دو صورت بزرگ را به خوبی تشخیص داد. بقایای کتیبه یونانی بالای آن نقش و همچنین اثر نقش دیگری در طرف راست آن مشهود است و در طرف چپ آن تصویر سه اسب سوار با یک کتیبه کوتاه یونانی دیده می شود. تصویر ساده ای از قسمت محو ....(ادامه دارد)

پل صفوی
بالا دست پل بتونی کنونی که بر سر راه صحنه به کرمانشاه واقع است، پل آجری عظیمی از بناهای عصر صفوی دیده می شود. این پل بر سر راهی است که در زمان صفویه از قزوین به همدان و کرمانشاه کشیده شده بود و به بغداد متصل می شد. این راه از قزوین به همدان از آنجا به همدان، اسدآباد، کنگاور و از کنگاور به صحنه و بیستون که تا امروز بر دینور آب پل آجری آن باقی است، می رفت و از آنجا به کرمانشاه؛ که هنوز پل آجری عظیم آن که به پل کهنه مشهور است برجاست. از آنجا به ماهیدشت می رفت که از پل آجری می گذشت و به شاه آباد غرب و سرمیل می رسد از سرمیل تا سر پل ذهاب راه شاه عباسی تا امروز در ....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله اماکن دیدنی کرمانشاه در پایین آمده است.

غار شکارچیان
غار مرتاریک
غار مردودر
غار مرخر
غار مرآفتاو
تپه نادری
صفه مادی
دیوار قدیمی
کتیبه داریوش
مشخصات ظاهری کتیبه بیستون
نقوش
خطوط
متن کتیبه داریوش بزرگ شاهنشاه هخامنشی ستون یک
ستون دو
ستون سه
ستون چهارم:
ستون پنج
کتیبه های کوچک
نقش برجسته میتریدات دوم اشکانی
نقش گودرز دوم اشکانی
بنای پارتی ( پرستشگاه پارتی)
نقش ولگش ( ولخش ) پارتی
دیواری عظیم از دوره ساسانی
سنگ های تراش خورده ساسانی
پل خسرو ساسانی
کاخ نیمه تمام ساسانی و بقایای کاروانسرای ایلخانی
....(ادامه دارد)

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله اماکن دیدنی کرمانشاه

دانلود مقاله اضطراب چیست

اختصاصی از فی دوو دانلود مقاله اضطراب چیست دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله اضطراب چیست


دانلود مقاله اضطراب چیست

 

مشخصات این فایل
عنوان: اضطراب چیست
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 52

این مقاله درمورد اضطراب چیست می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله اضطراب چیست

نحوه رویارویی با رنج ناشی از تغییرات جسمانی
تغییرات ناشی از دوران بلوغ را نوجوان به‌تدریج می‌پذیرد. علت اصلی نگرانی در مورد نکات دیگری همچون زودرسی و دیررسی بلوغ و احساس خجالت در مواجهه با تغییرات جسمانی، عدم آگاهی، آگاهی ناقص یا محدود و یا اطلاعات نادرست نوجوان در زمینه های مختلف بلوغ و تغییرات جسمانی ناشی از آن است، که بهترین راه پیشگیری نیز فراهم آوردن آگاهی و بینش دقیق، صحیح و به موقع است. والدین باید قبل از پیدایش علایم ثانویه بلوغ فرد را بطور مناسب و با مراعات شئون اخلاقی، در جریان مسائلی از جمله سن بلوغ، عوامل موثر در پیدایش بلوغ و تغییرات جسمانی و آثار روانی آن بگذارند. والدین و مربیان با فراهم آوردن جوی آزاد و سالم باید این امکان را به نوجوان بدهد که سوالات، افکار، احساسات و احیاناً نگرانیهای خود را صادقانه مطرح و جوابهای مناسب دریافت کند و نباید بگذارند تا نوجوانان برای یافتن پاسخ سوالات خود کسانی که صلاحیت ندارند از جمله همسالان مراجعه و دچار انحراف و اضطراب شود. در مواردی که نوجوان نمی تواند مسائل را حضوری با .....(ادامه دارد)

اضطراب در ورزش
همه موقعیت های مهمی که در آن مورد آزمایش قرار می گیریم ممکن است ما را دچار اضطراب کند. این موقعیت ها ممکن است شرکت در امتحانات آخر سال مدرسه، ملاقات با یک شخصیت مهم، ایراد سخنرانی، شرکت در مصاحبه برای استخدام یا شرکت در یک مسابقه مهم ورزشی باشد.
جسم بدون توجه به علت در همه موقعیت های اضطراب زا به یک صورت واکنش نشان می دهد. نگرانی فقط در ذهن نیست بنابراین وقتی ذهن نگران است جسم هم واکنش هایی نشان می دهد: افزایش ضربان قلب و آهنگ تنفس، افزایش تنش عضلات، احساس خستگی، تحریک پذیری، خشک شدن دهان، عرق کردن و سرد شدن کف دستها، دلشوره، تمایل به دفع ادرار، برافروختگی چهره، لرزش صدا، تهوع، افزایش فشار خون از نشانه های جسمانی اضطراب است. بعضی از علامت های ذهنی اضطراب هم عبارتند از احساس سردرگمی، فراموش کردن جزئیات، ناتوانی در تمرکز کردن، توسل جستن به عادت های گذشته و ناتوانی در تصمیم گیری. التبه اگر همه اینها با هم به سراغ کسی بیاید کارش مختل می شود. ولی اغلب، بعضی از .....(ادامه دارد)

اختلالهای اضطرابی:

مضطرب بودن تا اندازه ای به عنوان بخشی از یک پاسخ مقابله ای طبیعی به مسائل زندگی روزمره در نظر گرفته می شود. با این حال، زمانی که اضطراب شدید و یا نا متناسب با موقعیت باشد به عنوانیک اختلال و یا یک شک مشکل بالینی در نظر گرفته  می شود. تعاریف ارائه شده در مورداضطراب به عنوان یک پدیده بالینی متفاوت  می باشند. بعضی از تعاریف بر علائم فیزیولوژیکی و بعضی بر علائم روانشناختی تأکید می ورزند. بطور کلی د رمورد این که آیا علائم فیزیولوژکی و روان شناختی هر دو برای تشخیص لازمند یا این که این علائم تا چه میزان باید آشکار شوند تا اضطراب به عنوان یک اختلال در فرد تشخیص داده شود. توافق نظر کمی وجود دارد.
اختلال اضطراب منتر: همان طور که درمورد بیماری افسردگی گفته شد، توصیفهای DSM III-R  از اختلال اضطراب منتشر (GAD) اختصاصی تر از توصیفهای ICD-9 می باشد. ملاک هایی تشخیص اختلال اضطراب منتشر در جدول 7-1 آمده است.
جدول7-1 ملاکهای تشخیص DSM III-R برای اختلال اضطراب منتشر
الف- اضطراب و تشویق شدید یا غیر معقول( انتظار توأم با دلواپسی) در مورد دو یا چند موقعیت زندگی( به عنوان مثال، نگرانی در مورد بدشانسی احتمالی کودکی که در معرض خطر قرار ندارد، نگرانی بدون دلیل برای مسائلمادی) برای مدت شش ماه یا بیشتر، که ضمن آن بیمار .....(ادامه دارد)

اضطراب در امتحان
درک مفهوم اضطراب ، نقش عمده ای در شناخت و فهم مشکلات ناشی از اختلالات اضطرابی کودکان ونوجوانان ایفا می کند .کلمه اضطراب اصطلاحاً برای توضیح و تشریح گونه های مختلف و متنوعی از واکنشهای عاطفی ، حرکتی و زیست شناختی درمقابل احساس خطر بکار می رود . احساساتی از قبیل ناراحتی و ترس از اینکه حادثه ترسناک و ناگواری اتفاق خواهد افتاد ، ازجمله نشانه های اصلی ، اختلال اضطرابی درکودکان ونوجوانان محسوب می شوند . یک نوع از این اختلالات اضطرابی که در محیط های آموزشی زیاد مشاهده‌می شود اضطراب امتحان examinaton Anexity است که رابطه تنگاتنگی با عملکرد و پیشرفت تحصیلی هزاران دانش- آموز دارد . دانش آموزی که دچار اضطراب امتحان‌‌می باشد ، با وجوداینکه مطالب و مفاهیم وموضوعات درسی را فرا گرفته است قادر به ارائه و بیان آموخته های خود نیست . این دانش آموزان یا دانشجویان ،نخست دچارنوعی دل مشغولی ذهنی هستند و دوم درباره تواناییهای خود ، نظر منفی داشته و از خود ارزیابی شناختی منفی دارند . این دو عامل موجب عدم تمرکز حواس و واکنشهای زیست شناختی نامطلوب ، افزایش ضربان قلب ،هیچان و تهوع و عدم تمرکزحواس‌‌می‌شود. پژوهشهای مختلف نشان داده است که اضطراب مادر بسیاری از اختلالات روانی است . این موضوع اهمیت این اختلال و تلاش برای درمان آن را روشن .....(ادامه دارد)

 ●سن اضطراب اجتماعی و کمرویی
 کمرویی در میان دانش آموزان خردسال شایعتر از بزرگسالان است. بسیاری از بزرگسالانی که خود کمرو نیستند با برنامه ریزی بر کمرویی دوران کودکی خود غلبه کرده اند، اما کمرویی درمیان بخش قابل ملاحظه ای از جمعیت بزرگسالان ادامه دارد.
دکتر سعیدی)جامعه شناس و استاد دانشگاه تهران( در زمینه رابطه سن و اضطراب اجتماعی اعتقاد دارند، به دلیل وارد شدن ما به عصر اطلاعات و شکسته شدن مرزهای فیزیولوژیکی، نوع اضطراب ها نیز در سنین مختلف تغییر کرده است، از یک سو وجود اطلاعات زیاد در هر زمینه ای و از سوی دیگر در دسترس بودن آن برای تمامی سنین، میزان اضطراب در سنین مختلف را افزایش داده است.
به نظر آقای دکتر بهرامی )متخصص تحلیل رفتار(، جوانانی که هویت و بلوغ اجتماعی آنها در حال شکل گیری است، بیشتر در معرض اضطراب اجتماعی و کمرویی قرار دارند.
اضطراب اجتماعی و کمرویی در زنان دو برابر مردان روی می دهد، البته نسبت بیشتری از مردان خواهان کمک برای )مداوای( این اختلال هستند.
دکتر حسین کاویان )دکترای تخصصی روانشناسی بالینی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران( و دکتر سیدعلی احمدی ابهری)روانپزشک و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی( شیوع اختلال های اضطرابی را طی پژوهشی، بررسی کرده اند. در .....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله اضطراب چیست

مقدمه   ..................................................................     1
اضطراب در کودکان و نوجوانان      ........................................  2
چه باید بکنیم      .........................................................  6
عوامل مؤثر بر اضطراب نوجوانان و مقابله باآن    ............................ 6
نحوه رویارویی با رنج ناشی از تغییرات جسمانی ............................ 7
رویارویی با اضطراب ناشی از عدم پذیرش از جانب همسالان .................. 7
رویارویی با اضطراب ناشی از دوگانگی و تر س از مستقل شدن ................ 8
رویارویی با اضطراب ناشی از بروز رفتار پرخاشگرانه ..................... 9
انواع اضطراب ........................................................... 10
اضطراب و کاهش قند خون ................................................ 12
علل اضطراب ............................................................ 13
فاکتورهای روانی – اجتماعی .............................................. 13
عوامل جسمانی و زیست شناختی ............................................ 14
علل طبی و اثرات داروها .................................................. 14
درمان اضطراب .......................................................... 15
درمان دارویی............................................................. 15
درمان غیر دارویی ........................................................ 16
پیشگیری از اضطراب .................................................... 16
اضطراب در ورزش ...................................................... 22
چرا اضطراب بر عملکرد ورزش اثر می گذارد ؟............................. 23
عوامل موقعیتی اضطراب .................................................. 25
عوامل شخصی ............................................................ 25
روش های مقابله با اضطراب ............................................... 26
اختلال های اضطرابی ..................................................... 27
تنش حرکتی ............................................................. 28
اختلال اضطراب منتشر و حملات وحشتزدگی ............................... 30
الگوب اضطراب بک ، اختلالات تفکر ....................................... 31
اضطراب در امتحان ....................................................... 33
عوامل مؤثر بر اضطراب امتحان ........................................... 24
روشهای کاهش و درمان اضطراب امتحان .................................... 37
استفاده از شیوه های صحیح مطالعه ......................................... 38
اضطراب و ترس از حضور ................................................ 41
علایم اضطراب اجتماعی .................................................. 42
مشکلات رفتاری اضطراب اجتماعی ........................................ 44
علت اضطراب اجتماعی چیست ............................................. 46
سن اضطراب اجتماعی و کمرویی .......................................... 49
منابع .................................................................... 52

بخشی از فهرست منابع مقاله اضطراب چیست

ـ آزاد، حسین، آسیب‌شناسی روانی، تهران، انتشارات بعثت ـ 1372
ـ بال، ساموئل، انگیزش در آموزش و پرورش، ترجمة علی‌اصغر مسدود، شیراز، انتشارات دانشگاه شیراز، 1371
ـ بیابانگرد. اسماعیل، اضطراب امتحان، تهران، دفتر نشر فرهنگ اسلامی، 1378
ـ بلوکراس و بلوشید، روان‌شناسی استرس، ترجمة عباس چینی، نشر ترمه، 1373
ـ حسینی، ابوالقاسم، بهداشت روانی، انتشارات دانشگاه مشهد، 1370
ـ راس، آلن، روان‌شناسی شخصیت، ترجمة سیاوش جمالفر، تهران، انتشارات بعثت 1373
ـ فلور، نیل و پسکار، سوزان، شناخت روشهای غلبه بر نگرانی و ترس از امتحانات ترجمة پرویز حکمتی و همکاران، تهران، انتشارات علمی و فنی، 1368
مرکز روانشناسی ورزشی   -آکادمی ملی المپیک و پارالمپیگ

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله اضطراب چیست

دانلود فایل فلش هواوی huawei che1-l04 بیلد نامبر c900b341 با لینک مستقیم

اختصاصی از فی دوو دانلود فایل فلش هواوی huawei che1-l04 بیلد نامبر c900b341 با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل فلش  هواوی huawei che1-l04 بیلد نامبر c900b341 با لینک مستقیم 

مشخصه فایل : 

huawei honor 4x firmware(che1-l04, android 5.1, emui 3.1, c900b341custc151d003, english, flipkart).rar

اندروید:5.1

تست شده و بدون اشکال

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر گروه آدا فایل

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش هواوی huawei che1-l04 بیلد نامبر c900b341 با لینک مستقیم